fredag 28. november 2014

Lyst til å fylle juletreet på biblioteket med pynt?


I år har jeg lyst til å ta opp en tradisjon som Gunvor (bibliotekaren jeg vikarierer for:) har hatt før jul. Jeg liker ideen om at elever (og ansatte) kan være med å fylle juletreet med julepynt og boktips/filmtips. Derfor har jeg fått satt opp et juletre:) Som dere ser er det litt sparsommelig pyntet. Dette vil jeg gjerne ha hjelp til å gjøre noe med fra deg :)

Har du fritime og lurer på hva du skal gjøre? Sett deg og lag en julekurv som du kan henge på treet :) Om du skriver på et boktips eller et filmtips på kurven, så kan du være med i trekning av en overraskelse. Husk å skriv på navnet ditt også ;) Jeg kommer til å ta bilde av kurvene med boktips, og legger dem ut på facebook og instagramkontoen til biblioteket i løpet av adventstiden :) Trekningen vil skje den siste dagen før jul :)

Jeg har også laget en kurv med boktips. Den henger på treet :) Det er med logoen til Ravneringene trillogien som er skrevet av Siri Pettersen. De to første bøkene i trilogien er kommet ut, det er Odinsbarn og Råta. Biblioteket har begge disse så disse er det bare å låne med seg :)

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett

Velkommen med din kommentar!