fredag 28. november 2014

Lyst til å fylle juletreet på biblioteket med pynt?


I år har jeg lyst til å ta opp en tradisjon som Gunvor (bibliotekaren jeg vikarierer for:) har hatt før jul. Jeg liker ideen om at elever (og ansatte) kan være med å fylle juletreet med julepynt og boktips/filmtips. Derfor har jeg fått satt opp et juletre:) Som dere ser er det litt sparsommelig pyntet. Dette vil jeg gjerne ha hjelp til å gjøre noe med fra deg :)

Har du fritime og lurer på hva du skal gjøre? Sett deg og lag en julekurv som du kan henge på treet :) Om du skriver på et boktips eller et filmtips på kurven, så kan du være med i trekning av en overraskelse. Husk å skriv på navnet ditt også ;) Jeg kommer til å ta bilde av kurvene med boktips, og legger dem ut på facebook og instagramkontoen til biblioteket i løpet av adventstiden :) Trekningen vil skje den siste dagen før jul :)

Jeg har også laget en kurv med boktips. Den henger på treet :) Det er med logoen til Ravneringene trillogien som er skrevet av Siri Pettersen. De to første bøkene i trilogien er kommet ut, det er Odinsbarn og Råta. Biblioteket har begge disse så disse er det bare å låne med seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen med din kommentar!