torsdag 4. april 2013

Russisk-utstilling!


I fjor kom det tilbud til norske bibliotek om å få en russisk utstilling til biblioteket. Vi takka ja! Nå har utstillinga kommet til oss!  




 
Det er Det flerspråklige bibliotek på Deichman i Oslo som har laga utstillinga.

Utstillinga har bøker om Russland, eller av russiske forfattere, med tekst på norsk, engelsk og russisk.
 
 
Endel plakater følger også med. Hysj? :)







Dette nydelig ikonet er også endel av utstillinga! Veldig fint!

Det fine er at bøkene også er til utån for den enkelte!

Kom og ta en titt, og lån hvis du vil.
 
Utstillinga sendes videre fra oss den 16.april.


2 kommentarer:

  1. Så flott at dere har denne utstillingen. Jeg kommer ikke til Otta før 16. april, men bildet av babushka var blikkfang for meg. Jeg har en med 11 lag! Kjøpt i Moskva i 1973. Jeg ser plutselig at det er 40 år siden!!! Håper mange ser utstillingen og låner bøker.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig tilbakemelding! 11 dokker du, det må jeg si! Virkelig imponerende! Hvis du fremdeles etter 40 år også har alle sammen er det kjempeimponerende! Å reise til Moskva i 1973 var sannelig heller ikke hverdagskost da! Jeg var til Leningrad, nå St. Petersburg, i 1978, og kjøpte meg også babuskadokker, det var vel ikke mer enn 5 tenker jeg, inni hverandre. Men av dem er det knapt nok den ytterste igjen!

    Men har alltid vært fasinert av Russland,bl.a den russiske folkemusikken. Et veldig spennende land, denne kjempestore naboen vår!

    SvarSlett

Velkommen med din kommentar!