torsdag 25. mars 2010

Påska har inntatt Otta!


Jeg måtte en snartur innom i bokhandelen i matfri, og ble en smule overveldet over hvor stappa fullt det var på den store parkeringsplassen ved Ottatunet. Slik bruker det da aldri å være sånn midt på dagen! Men så slo det meg, det er påska som er på vei! Det vil si, påska er på vei, det er jo enda en dag til påskeferien egentlig starter, men påsketuristene har allerede kommet fram, ihvertfall til Otta. De fleste tenker seg nok videre opp til fjells, og dit er det ikke langt, attmed fjellet som vi er! Morsomt å oppleve at Otta er et lite innsted, ihvertfall!
- For å få en riktig god påske bør man ellers sørge for at man også har tilgang på noe kriminellt, eller evt. anna smått og godt, av bøker, lydbøker eller film. Det lille skolebiblioteket her har litt av hvert å by på, så kom bare innom på kulturhuset for en glede til påskeferien!

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Det var morsomt å se at du er i Otta. Jeg har hytte i Vågå og forsøker å være der så mye som overhodet mulig. Mitt paradis nemlig. Jeg legger deg til ved favoritter så kan jeg følge med på dere.

    SvarSlett
  2. Hei! Så koselig! Moro å høre at du liker Vågå, da, det er der jeg bor! :) - Jobber på Otta...

    SvarSlett

Velkommen med din kommentar!