torsdag 10. februar 2011

Ingrid!

I dag 10. februar har Ingrid navnedag. Og bortsett fra Anne, er Ingrid det navnet som har flest bærere på vår skole. 18 lånere ved navn Ingrid har jeg registrert på biblioteket, ikke mindre enn 3 stk. bare i 1 DH! Så gratulerer med dagen! Så mange forfattere som heter Ingrid fant jeg likevel ikke. Men boka over her, Slang, hadde en Ingrid som forfatter, så derfor skal den få litt reklame i dag. Dette er ei morsom og interessant bok som det er artig å bla og lese i. Slang er ikke bare brukt av ungdom, allerede Shakespeare brukte slang!
Boka finnns her på biblioteket og kan lånes!

2 kommentarer:

  1. Overskriften på denne bloggen gjorde meg nysgjerrig. De første linjene fikk meg til å lese videre. En artig blogg om en navnedag. I tillegg heter mine to søstre Ingrid og Anne.

    SvarSlett
  2. Morsomt å høre! Det spørs om det ikke blir ei stund til Eldbjørg når helt opp på navnetoppen, så der stiller klart søstrene sterkest! Søstra mi (min eneste!) heter jo ellers også Ingrid!

    SvarSlett

Velkommen med din kommentar!